Умови, завдання, критерії оцінювання
Умови,
завдання, критерії оцінювання»
Веб-квест
передбачений для одного уроку. Учасники веб-квесту діляться на дві команди.
Попередньо учні опрацьовують поданий матеріал заходячи на сторінку «Матеріали
для опрацювання, історичні джерела». Кожна команда має виконати завдання. Разом
з усіма учасниками своєї групи перегляньте критерії оцінювання роботи над
веб-квестом. На кожному етапі ви можете отримати від 1 до 3 балів (середній
рівень - 1 бал, достатній - 2 бали, високий рівень - 3 бали). Виграє та
команда, яка швидше виконає всі завдання та матиме більшу кількість балів.
|
Середній (1 бал)
|
Достатній (2 бали)
|
Високий (3 бали)
|
Розуміння завдання
|
Включені матеріали, що не мають безпосереднього
відношення до теми; використовується одне джерело, зібрана інформація не
аналізується і не оцінюється
|
Включаються як матеріали, що мають безпосереднє
відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до неї;
використовується обмежена кількість джерел
|
Робота демонструє точне розуміння завдання
|
Виконання завдання
|
Випадкова підбірка матеріалів; інформація неточна
або не має відношення до теми; неповні відповіді на питання; не робляться
спроби оцінити або проаналізувати інформацію
|
Не вся інформація узята з достовірних джерел;
частина інформації неточна або не має прямого відношення до теми
|
Оцінюються роботи різних періодів; висновки
аргументовані; усі матеріали мають безпосереднє відношення до теми; джерела
цитуються правильно; використовується інформація з достовірних джерел
|
Результат роботи
|
Матеріал логічно не побудований і поданий зовні
непривабливо; не дається чіткої відповіді на поставлені завдання
|
Точність і структурованість інформації; привабливе
оформлення роботи. Недостатньо виражена власна позиція і оцінка інформації.
Робота схожа на інші учнівські роботи
|
Чітке і логічне представлення інформації; уся
інформація має безпосереднє відношення до теми, точна, добре структурована і
відредагована. Демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу,
визначеність позиції
|
Творчий підхід
|
Учень просто копіює інформацію із запропонованих
джерел; немає критичного погляду на проблему; робота мало пов'язана з темою
веб-квеста
|
Демонструється одна точка зору на проблему;
проводяться порівняння, але не робляться висновки
|
Представлені різні підходи до вирішення проблеми.
Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і виражає точку зору
мікрогрупи
|
Завдання
1
Питання для двох команд
Дайте визначення наступним поняттям:
Установчі збори, Тимчасовий Уряд,
Більшовизм, Універсали, Центральна Рада, Генеральний Секретаріат, Опозиція,
Січові стрільці, Ультиматум.
За допомогою джерельної бази визначте
подію, яка стала поштовхом до Української революції та з’ясуйте причини Української
революції
Завдання
2
Питання для двох команд
Встановіть відповідність дати з
подією
8 березня 1917, 17 березня 1917, 1
квітня 1917, 19 квітня 1917, 18 травня 1917, 23 червня 1917 року, 28 червня
1917, 16 липня 1917, 7 листопада 1917, 20 листопада 1917, 25 січня 1918, 29
січня 1918, 9 лютого 1918, 29 квітня 1918.
затвердження Конституції УНР,
проголошення І універсалу, утворення Генерального Секретаріату, революція у
Петрограді, Більшовицький переворот, прийняття ІІ універсалу, створення
Української Центральної Ради, прийняття ІІІ Універсалу, маніфестація
патріотичних сил у Києві, Національний конгрес, прийняття ІV Універсалу, Перший
Всеукраїнський військовий з’їзд, Брестський мирний договір, битва під Крутами.
Завдання
3
Назвіть
особу про яку йде мова.
Питання для І команди
Український письменник, політичний діяч,
очолював Генеральний Секретаріат.
Український політичний і громадський діяч, адвокат,
публіцист, перший ідеолог українського націоналізму, діяч Української
Республіки і організатор її війська, збройних сил.
Український кооператор, політичний діяч і публіцист,
генеральний писар Генерального секретаріату.
Питання для ІІ команди
Професор історії, політичний діяч,
очільник Української Центральної Ради.
Український державний, військовий та
політичний діяч, публіцист, літературний і театральний критик. Організатор
українських збройних сил. Член Генерального секретаріату Української
Центральної Ради на посаді Генерального секретаря з військових справ.
Український громадсько-політичний і
державний діяч, літературний критик, історик літератури.
Завдання
4
Опрацювання
історичних карикатур
Завдання для І команди
Визначить які карикатури стосуються
прийняттю та змісту ІІІ Універсалу
Завдання для ІІ команди
Визначить які карикатури стосуються
проголошенню автономії України та стосунків Центральної Ради з Тимчасовим
Урядом.
Завдання
5
Робота
з історичними документами
Завдання для двох команд
Дати характеристику змісту
Універсалів Центральної Ради.
«Статут вищого управління України»
хто є автором документу та його зміст.
«Тимчасова інструкція» хто є автором
документу та його зміст.
Який останній документ прийняла
Центральна Рада назвіть основоположні пункти.
Які історичні документи стосувалися
Брестського мирного договору.( назвіть їх)
Завдання
6
Робота
з відеоматеріалами
Завдання для І команди
Опрацюйте зазначені відеоматеріали та
визначте ті, які стосуються діяльності Центральної Ради складіть по 5 запитань
до кожного відеоматеріалу.
Завдання для ІІ команди
Опрацюйте зазначені відеоматеріали та
визначте ті, які стосуються подій стосовно бою під Крутами та Берестейського
мирного договору складіть по 5 запитань до кожного відеоматеріалу.
Завдання
7
Робота
з історичними картами
Завдання для двох команд
Опрацюйте зазначенні історичні карти
та визначте кордони УНР, кордони УНР визначені «Тимчасовою інструкцією»,
основні напрями наступу більшовицьких військ.
Завдання
8
Робота
з портретами історичних діячів.
Завдання для двох команд
Опрацюйте зазначену фотогалерею
учасників Української революції 1917 року та встановіть їх.
Комментарии
Отправить комментарий